کارشناس ارشد روابط بین الملل گفت: سرعت و شدت اقدامات (لابی اسرائیل) نشان می‌دهد ایران در شُرف دستیابی به توافقی است که قادر خواهد بود مولفه «قدرت اقتصادی» را به سایر مولفه‌های قدرت آن اضافه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا نصری حقوقدان بین الملل با انتشار رشته توئیتی نوشت: اگر برجام نبود، عضویت ایران در شانگهای میسر نمی‌شد.
رضا نصری، حقوقدان بین‌الملل به ادعای جدید اسرائیل واکنش نشان داد.
رضا نصری در توئیتی نوشت: اینکه عده‌ای باز می‌گویند پرونده هسته‌ای قبل از برجام ذیل فصل هفتم نبود بلکه فقط ذیل ماده ۴۱ قرار داشت، مثل این است که بگوییم ما را سوار قطاری کرده‌اند تا به ناکجاآباد ببرند، اما فقط در کوپه شماره ۴ بودیم، نه کوپه در شماره ۵!
رضا نصری گفت: وای به حال کشوری که از دیپلمات هم انتظار ژست نظامی دارد و نماینده مجلسش دیپلماسی را پفیوزی میداند!
یک روحانی به نام محمد صادق نوری این متن را در توئیتر منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته.
رضا مراد صحرایی، جانشین یوسف نوری شده است. تصدی او به وزارت آموزش و پرورش در شرایطی است که از اواخر سال گذشته تا کنون، مشکلات زیادی از جمله تعویق در پرداخت حقوق معلمان، پیرامون وزارت اموزش و پرورش وجود دارد. بنابراین، صحرایی برای اداره وزارتخانه تحت هدایت خود به طور حتم با چالش‌هایی جدی رو به رو خواهد شد.
ایوان طلای این صحن، بعد‌ها به «ایوان ناصری» معروف شد. در همین دوره، کتیبه‌های بسیار زیبای این صحن، توسط محمدحسین شهیدی مشهدی به رشته تحریر درآمد و در زمره آثار هنری نفیس و ارزنده جهان اسلام قرار گرفت. آثاری که همچنان بر اطراف ایوان‌های صحن نو، خودنمایی می‌کند.
تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی تکلیف مسابقه بزرگ و پرتماشاگر هفته را روشن کرد
پی استعفای یوسف نوری از وزارت آموزش وپرورش، سید ابراهیم رئیسی با پذیرش این استعفا، رضا مراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنیگان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتخاب کرد. تصاویر حضور یوسف نوری در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در ادامه مشاهده می‌کنید.
رضا نصری، حقوقدان در واکنش به سخنان رئیسی درمورد دفتر ایران در لاهه نوشت: کدام هزینه؟ فقط دفتر حقوقی وزارت خارجه امریکا ۲۰۰ حقوقدان ارشد دارد.
فدراسیون فوتبال عراق، پاداش ویژه‌ای برای شاگردان عماد رضا بابت صعود به فینال جام ملت‌های جوانان آسیا در نظر گرفته است.
نمی‌شود مسائل فنی و سیاسی را کاملاً از هم تفکیک کرد. موضوع «فعالیت هسته‌ای» در همه دنیا موضوعی است که در آن هر دو عنصر فنی و سیاسی به صورت پررنگ وجود دارد. تاریخچه مذاکرات برجام نیز این ادعا را تایید می‌کند. هر موقع ایران تلاش کرد به این دو مقوله به صورت تفکیک‌شده و جداگانه بپردازد، یک جا در فرآیند مذاکرات به بن‌بست رسید و هرجا تلاش کرد این دو مقوله را در کنار هم و در قالب یک مجموعهٔ «هم‌بسته» حل‌وفصل کند، به نتیجه رسید.
رضا نصری گفت: ایران عملاً از صحنه دیپلماسی جهان حذف شده است و –به‌رغم اهرم‌سازی‌های متعدد در حوزه هسته‌ای و پهپادی و موشکی- در مناسبات دیپلماتیک جهانی توان تاثیرگذاری بسیار اندکی دارد. در واقع، باید به این حقیقت واقف شد که مقوله «دیپلماسی هوشمند» امروزه به یک ضرورت امنیتی تبدیل شده است و از این رو تقاضا کرد در این حوزه نیز بازنگری‌های جدی و قابل ملاحظه‌ای صورت پذیرد.
رضا نصری در مطلبی خطاب به رئیسی با انتقاد از وضعیت سیاست خارجی کشور نوشت: به صورت جدی در کانون‌های قدرت غرب، از اخراج سفرا و نمایندگان ایران صحبت می‌شود.
رضا نصری حقوقدان بین المللی با انتشار توئیتی به ادعای سعید جلیلی در خصوص قرار نگرفتن ایران ذیل هفت منشور ملل متحد واکنش نشان داد.
یک کارشناس روابط بین الملل نوشت: در مقدمه همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ با جوهر سیاه روی کاغذ سفید نوشته «تحت فصل هفتم» اقدام می‌شود. شگفت‌انگیز است موضوعی به این بداهت، به این وضوح سال‌هاست در ایران محل انکار و مناقشه است.
رضا نصری: در این بیانیه، چین فقط به همسویی با موضع اعضای شورای همکاری خلیج فارس در مورد جزایر سه‌گانه بسنده نکرده است.
یک کارشناس مسائل روابط بین‌الملل گفت: صدور این قطعنامه از هم‌اکنون به اعتبار و وجهه کشور لطمه زیادی زده است و اگر تدبیری اندیشیده نشود، به صورت فزایند‌ه‌ای این لطمات با مرور زمان، مهم‌تر و جدی‌تر خواهد شد.
رضا نصری، کارشناس حقوق بین الملل معتقد است که اصلی ترین رقیب برجام در منطقه، پیمان ابراهیم با رهبری اسرائیل است و آنها بیشترین سود را از مرگ برجام خواهند برد.
یک کارشناس مسائل بین‌المللی از کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در بحبوحه تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای انتقاد کرد.
رضا نصری حقوقدان بین الملل در توییتی به سخنان اخیر محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی پاسخ داد.
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
رضا نصری، کارشناس سیاست خارجی در واکنش به حمله به سلمان رشدی: حال تماشا کنید چگونه لابی طرفدار اسرائیل و مخالف برجام حمله آن را به ایران و سپس به توافق هسته‌ای نسبت خواهد داد
رضا نصری گفت: به نظر من ایران سال‌ها حُسن‌نیت خود را به نمایش گذاشته و حتی برای آرام نگه داشتن فضای بین‌المللی و منطقه‌ای از جیب خود هزینه کرده است. اما دولت بایدن هنوز جرأت و جسارت لازم برای مواجهه با جریان ضد برجام در واشنگتن را پیدا نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ